Šį pavasarį pamilkime virtuvę! Receptai, įkandami kiekvienam studentui

Rekomenduojam

Germantė LOVČIKAITĖ

Ar dažnai aplanko tokios mintys: „pradėsiu sveikiau maitintis“, „dažniau gaminsiu namuose“, kurios stebuklingai laukia tos mitinės būtybės Pirmadienio, kuris iš naujo pradeda tobulą gyvenimą? Norėdama jums padėti greičiau sulaukti to momento, kai sūrelius ar traškučių pakelį pakeis normalūs pietūs, dalijuosi keliais receptais, kurie mane gelbsti net didžiausios tinginystės metu. Visų jų svarbiausias ingredientas yra ankštinės daržovės: pupelės, lęšiai ir avinžirniai. Nesu tikra, kiek šie receptai gimė iš draugų patarimų, kiek iš improvizacijos, kai virtuvės spintelėse „nieko nėra“. Man receptai paprastai atlieka labiau patarimo nei instrukcijos funkciją, tad tikiuosi, kad ir jūs atrasite savo mėgstamiausias šių patiekalų versijas! 

Kaip sutelkti dėmesį į vieną užduotį?

Rekomenduojam

Orinta JAŠINAUSKAITĖ

Valdyti kitų žmonių dėmesį – sakytume, savotiškai sudėtingas menas, kurį vis tik įmanoma įvaldyti. O kaip yra su mūsų pačių dėmesiu? Juk veikiausiai visiems yra buvę, kad pasiėmę knygą, kurią svajojome perskaityti jau kelis mėnesius, vos po keleto minučių padedame į šalį, nes dėmesį patraukia įvairūs pašaliniai dirgikliai. Suvibruoja išmanusis telefonas, kažkur toli per daug triukšmingai važiuoja troleibusas, o antrame aukšte suloja kaimynų šuo. Kontroliuoti savo dėmesio koncentraciją tikrai įmanoma, tačiau norint pasiekti akivaizdžių rezultatų reikia nuolatos lavinti smegenis. Būtent todėl „Studis“ dalinasi patarimais, padėsiančiais gerinti dėmesio kontrolę!